tänkte bara säga att...

Publicerad 2010-12-30 15:43:48 i whintr 2k10-11

... jag ska börja rida igen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD !

efter nästan 6 års frånvaro, kommer jag igen. nu försvinner fettet, och muskler ska byggas!

ska åka till ingelsta så fort jag ätit upp min gröt, där ska jag köpa laddningsbara batterier så jag kan börja använda min kamera :o även byta klänningen jag fick av jill+micke och byta strumpbyxorna jag köpte för små :o

hoppas att det finns någon snäll själ som läser min blogg. annars äre ju bara bajs med det...

Kommentarer

Postat av: Josn

Publicerad 2011-01-01 19:34:31

JAG LÄSER :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela