asssssss seg -.-

Publicerad 2010-11-11 12:59:18 i hösten 2k10

Har nog aldrig varit så seg någonsin som jag är just nu. Orkar inte nånting! Och så ska jag till bajspraktiken efter mötet om öppet hus också. Och va där till fem. Asdumt asså. Tur att jag ska till Kerstin på fredag och förhoppningsvis få byta praktik...

Såg Paranormal Activity 2 i förrgår. Den va inte så jättebra, men man måste se 2009 versionen av ettan för att förstå vad som händer i tvåan! Det va en scen som jag ryste som faaaaan i! Jag satt och ryste i säkert fem tio minuter! Fy farao asså. Och det är ju ännu värre när man faktiskt tror på sånt där som jag och Jesper gör :o



Slänger upp en bild på gårdagens outfit! Asmysigt. Älskar mina Moonboots men dom har typ börjat gå sönder, snyft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela