jag trummar på dig jag trummar på mig jag trummar på allting jag ser.

Publicerad 2010-11-03 21:22:47 i hösten 2k10

jag har ingen ork. jag skriver bara fel hela tiden. jag är inte trött. jag är inte pigg. men ändå går jag och garvar hela tiden. och är aningen uppspelt. vad är jag uppspelt för? busfabriken imorrn? visstja. det blir ju ingen busfabriken... och johannah fick jag ju inte träffa idag. stackarn. på fredag hoppas jag verkligen på halloween på otten. inte varit där än och jag måste få en lyckad halloween. shit har ingen ork. btw...

http://www.tradera.com/Ogonskuggepalett-120-snygga-farger-KOLLA-PRISET---auktion_341504_121442733

dom vill jag ha och köper ni dom till mig är jag eder tjänare für resten av året!

Kommentarer

Postat av: Josn

Publicerad 2010-11-04 20:57:18

Fiiint blevde det! Förlåt det där med busfabriken =/ <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela