Shit!

Publicerad 2010-11-21 21:45:25 i hösten 2k10

Jag vet att jag inte skrivit ett ordentligt inlägg på flera veckor känns det som! Jag har haft så mycket i skolan och hemma och allt! Det är öppet hus på onsdag på Haga - Florist. 17.30-20.00, kom dit och se mig arbeta!

http://www.hagagymnasiet.norrkoping.se/se/sv/omskolan/Hagagymnasiet_Hantverk

i fredags var jag på smyckesparty hos malin, karins mamma, och efter några timmar kom mattis. och han älskar mig, så det blev mycket lek! efter det åkte jag till jesper och vi tog ett mysigt bad. efter det kollade vi på mirrors 2. fast jag somnade... som vanligt. men efter en skoldag och massor med lek med en 5 åring blir man lätt trött. på lördagen fixade vi oss i slowmotion. efter det åkte jag hem och åt mat och väntade på wickan och richard eftersom dom skulle fira min födelsedag, 2 månader senare. sen kom dom. jag fick min present, som var paletten jag ville ha med ögonskuggor!

vi hade riktigt kul. satt och sjöng singstar som galningar med östgötska och massor med fula stämmor! sen blåste vi ut popcorn och ostbågar ur näsan, eller ja, jag gjorde. jag bjuder då alltid på mig själv. mycket skratt blev det! sen åkte jag hem till jesper, kom dit vid ett. vi gick och la oss efter halv fyra. vi satt och fixade designen till min nya blogg för floristiken http://biancasblommor.blogg.se/ . gå gärna in där och kolla. där får ni även info om min skola! sen vaknade vi rätt sent idag. fixade oss. gick till svärfar och jill och åt mat. efter det åkte jesper till dansen och jag gick hem till honom och satt och väntade där. där har ni min helg!

jag lovar att bli bättre på att blogga! men jag kommer inte ha ork att göra stora bokstäver och allt på jespers tangentbord för hans shiftknapp är seg :(

studs och stamp - eran syster damp

Kommentarer

Postat av: Jesper

Publicerad 2010-11-26 00:51:52

är min shift knapp seg tycker du? ;o Asbraaaaaaaaa helg de där du :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela