let the monkey out!

Publicerad 2010-10-25 13:27:10 i hösten 2k10

Sitter just nu i konferans rummet i skolan och lyssnar på EastFM och skriver på ett damp tangentbord...
I fredags var jag ute med älskling, men det blev hemgång tidigt, ingen var särskilt pepp.
I lördags åkte jag till Jossan och där satt vi och pratade och kollade SATC. Sen gjorde vi lite lövbiff och pomme, eller som Gabriel skrev: Löbif, pome oce vaten. Asbra! Sen typ myste vi, jag sminkade henne och lite så. Sen sov jag där. På söndagen var vi sega så vi gick och köpte Ben&Jerrys, asgott. Och sen satt vi bara och kollade SATC och lite annat. Vi tog även massor av roliga bilder. Sen åkte jag till Jesper. Vi kollade på Tzatsiki - Vänner för alltid. Sen sov jag där. Idag blir en rätt slapp dag. Ska nog sova hos Jesper inatt också.



Ett litet urval på våra CEPEBILDER.



En av kransarna jag gjorde förra veckan.

Kommentarer

Postat av: Joooooooosn

Publicerad 2010-10-27 11:48:21

Woooho , måste göras om snart :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela