rise up, we'll meet again.

Publicerad 2010-10-31 15:13:24 i hösten 2k10

Gårdagen blev väl rätt så lyckad ändå. Började med stress, illamående och hunger. Sen fixade jag mig. Gick väl som det gick med tanke på att My inte kom när hon skulle komma... Sen kom Olli och Mange och hämtade mig. Vi åkte till Gustaf och förkröka där. Trevligt trevligt var det. Bara det att jag och Olli var de enda som var utklädda och de enda tjejerna. Men det är så jag gillar det. Sitta och dricka med grabbarna. Alltid lika kul! Började köra ölspelet och hade riktigt kul. sen kom det fyra killar till. Ralle tror jag en hette. Och nån hette typ RJ eller nått. Vi fota massor och blåste såpbubblor. Sedan rörde vi oss mot krogen. Jag och Olli endast. Jag kom in vid tjugo i nio, Olli va tvungen att stå i vanliga kön och vänta. Så jag sprang ut och in hela tiden för att jag hade tråkigt och frös. Sen kom Sabina och Nan, så då dansade jag med dom och umgicks lite. Delade på en shotkanna - ASGOTT! Sen fortsatte springet ut och in. Tillslut kom Jesper in så jag hoppade på honom med mitt trollspö och kysste honom genom hans mask först. Men sen drog jag upp den, kändes som om han var min Spiderman! Fniss. Nae sen typ dansa jag, dansa jag, och så vidare. Tillslut kom Olli in, efter TRE TIMMARS KÖANDE! Vi dansa lite. En idiot kom fram och dansa med oss. Tog först Ollis basker och sen gav han tillbaka den. Sen försökte han ta min tiara, jag bah slog bort hans hand. Det är liksom Johannahs tiara och jag vill inte förstöra den. Så han blev astjurig och stack. Sen typ gick jag omkring. Olli försvann. Sabina och Nan försvann. Alla bara försvann. Så jag ville gå hem. Men då stoppade Jespers två tjejkompisar mig. Men dom snacka bara bullshit så jag gick hem ändå. Väl hemma satt jag och pratade med mamma i en halvtimma.




Så där såg vi ut. Fast Olli hade inga tänder.

Jag hade iaf en asbra kväll tills natten kom.


Jag fattar inte vad jag gör för fel. Antingen vill alla va med mig. Eller så blir jag lämnad ensam. Och gå ut på krogen med kompisar kan jag ju glömma. Får vänta tills mina bäjbs i klassen blir tillräckligt gamla... Och det är ju om två år typ. Men jag får väl nöja mig med att antingen gå ensam eller att va med Jesper. Men jag vill inte va med Totte, då blir jag deprimerad. Så är Totte med Jesper - är inte jag med Jesper. Astråkigt att gå hem gråtande från krogen för att jag inte har några vänner. Alla brukar gå hem gråtandes från krogen för att de bråkat med sin pojkvän/flickvän eller varit i slagsmål. Men jag, jag går hem gråtandes för att jag inte har några vänner. Tack för den televerket.

Längtar till skolan igen, efter min Juhännniiiih!

På tisdag blire Nalle maraton med Pontus Axelsson. Och torsdag stan med Josn. På lördag 7 månader med Jesper. Verkar bli ett asanice lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela