stjernene pa himelen

Publicerad 2010-10-18 18:06:18 i filosofiskt

Shit asså fy faan. Jag är nog nästa nya seriemördare, jag lovar. Allt går åt skogen. Och för första gången NÅGONSIN har jag använt den frasen! Det enda som lugnar ner mig just nu är engel och min taco i micron. Oj, nu kom älskling. Det gjorde genast min dag tusen gånger bättre!

Jag förstår mig inte på, och kommer nog aldrig göra, folk som bara poffpang förändras... Jag hatar verkligen när man är bästa vänner, två månader senare hälsar man inte ens på varandra, utan att man ens har varit osams. Det är verkligen sjukt. Och ännu värre när man inte träffas på kanske en vecka, och då är man helt plötsligt en idiot för att man inte hört av varandra. Men värst är nog när en blir sur på den andra för att den inte har hört av sig på ett visst antal dagar när en själv inte har hört av sig.

Dumt, dumt och åter dumt!

Jag kommer iaf i denna blogg skriva lite om mina dagar, mina tankar och om vad jag hatar respektive älskar!

FYI!

Studs och stamp - Eran Syster DAMP

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela