Jag har lust att skriva du sjuhelveteslång...

Publicerad 2011-04-26 22:33:18 i vohr 2k11

Jag har lust att skriva du sjuhelveteslångt inlägg, så om jag lyckas skriva så pass långt på mobilen får ni jätte gärna läsa det och kommentera som idioter! Idag har jag blivit sur på skolan, som vanligt, för att dom aldrig berättar något för mig. Typ tusende gången jag åkt till skolan i onödan. Jag har iallafall varit jätte duktig med mitt gående idag! Gick från Jesper på morgonen till spårvagnshållplatsen Centralbadet, där åkte spårvagnen ifrån mig, så gick till söder. Sen från stora Haga till djurkyrkogården i Folkparken. Efter det gick jag hem, tog två köttbullemackor och lite jos. Sen tog jag med mig Bror och började powerwalka upp till Campus, runt Campus, ner till Strömmen, till Femöresbron och upp till fängelset. Där satte vi oss och vänta på mamma, hennes lunch började efter tio min. Sen gick vi hem. Efter det tog jag en shoppingrunda på HC med Jesper, köpte lite braoha saker på Lagerhaus. Efter det gick jag bort till svärfar, det är väl åtminstone 1,5 km. Från svärfar till svärmor och sen fick jag skjuts av pappa hem. Tycker jag har varit superduper duktig idag! Har säkert gått två mil sammanlagt! Hoppas jag tappar fler kilon! Imorgon blir det skolan och massor av föreläsningar, inte världens roligaste kanske, men det ska bli lite intressant! Efter skolan vet jag verkligen inte vad som händer. Måste fixa apu-uppgiften, woopsi den glömde jag! Inte... Jag blir trött på att va med i massa tävlingar men aldrig vinna! Så om någon jag är med och tävlar hos, läs detta och låt mig vinna! Nu ska jag kolla klart på Big Brother och sen kanske ta en dusch och efter det sova! Hoppas ni har haft en lika fin dag som mig! Puss på er som läser allt detta och er som läser min blogg alls!

Kommentarer

Postat av: Jesper

Publicerad 2011-04-26 23:30:03

Puss på dig med :) <3

Postat av: Sannie

Publicerad 2011-04-27 04:16:38

det tycker jag allt att du ska ta och göra! :)

det är verkligen lärorikt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela