oh shit!

Publicerad 2011-04-04 08:43:38 i vohr 2k11

som dom flesta vet så tog det ju slut mellan mig och jesper i lördags. vi bråkade och vi gjorde det på grund av en anledning som man inte kan säga hur som. sen igår träffades vi igen och pratade och vi båda kom överrens om att vi måste följa våra hjärtan. and so we did! så nu är det vi igen! åh jag är så lycklig. min, bara min jesper! kändes tomt utan han, som om allt va en mardröm, och ändå var vi bara isär för typ 20 timmar kanske, inte ens ett dygn!

idag kände jag för lite ledigt på morgonen, så vid halv tio ska jag åka till praktiken. orkade inte stressa iväg till ivvalet och komma sent så jag tog en sväng vid datorn istället och efter detta inlägg ska jag starta the sims medeltiden! det är så jävla kuuul! på praktiken blir det nog inte så kul idag, jag känner det på mig... och så kan jag inte använda tummen på högerhand ordentligt heller, måste ha landat på den när jag red igår. när jag väl fick rida va udda så hungrig och pigg så jag åkte självklart av. det resulterade i två blåmärken på röven - jag som aldrig får blåmärken, ett uppskrapat finger - två ställen!, och nu har jag märkt att jag har ont i tummen också. och min höger hand är ju min snitthand så jag kommer ju inte kunna hjälpa till med det idag... yes! lyckat!

idag gjorde jag en rätt så enkel sminkning med silvrigt längst in, kastanjebrunt längst ut och över och sen lite typ militärmetallicgröngråbrun i mitten. blev fin fint! har saknat att sminka mig, för mina grejer har varit hos jesper sen i torsdags!

detta var väl ett bra inlägg ändå? hoppas många läser och NÅGON kommenterar!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-04-04 10:41:03

Skönt att det löste sig mellan er iallafall :)

Hoppas dina blåmärken och resten av kroppen läker snart gumman <3

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela