TÄVLING!

Publicerad 2011-04-21 21:09:58 i artiklar

Jag har tänkt att dra igång några tävlingar här på bloggen, och vill veta vad ni vill tävla om...

Jag vill iallafall vinna någonting innan jag drar igång, annars kommer jag inte ha nån tur...
Så nu är jag med hos mbstyle och tävlar om denna superdupersnygga earcuffen som jag verkligen verkligen verkligen vill ha!



Så om ni bara typ skulle va assnälla och gå in där och tävla, och typ skriva att ni hittade den här kanske jag vinner, och då kommer jag älska er i all evighet och ännu längre!

Iallafall så rekommenderar jag henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela