Dag 1 - Presentera mig själv.

Publicerad 2011-02-24 11:00:35 i dag

Blir väl lite fel att börja med den mitt i en månad, men jag känner fört!

Dag 1 - Presentera mig själv.
Dag 2 - Min första kärlek.
Dag 3 - Mina föräldrar.
Dag 4 - Min största idol.
Dag 5 - Det här åt jag idag.
Dag 6 - Denna månad hittills.
Dag 7 - Min bästa vän.
Dag 8 - Ett ögonblick.
Dag 9 - Meningen med mitt bloggnamn.
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 - Mina syskon.
Dag 12 - I min handväska.
Dag 13 - Låtar jag kan lyssna på om & om igen.
Dag 14 - Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 - Mina drömmar.
Dag 16 - Detta betyder mest.
Dag 17 - Mitt favoritminne.
Dag 18 - En nytagen bildpå mig & 10 punkter folk inte vet om mig.
Dag 19 - Detta ångrar jag mig.
Dag 20 - Det här året kommer se ut såhär.
Dag 21 - Ett annat ögonblick.
Dag 22 - Det här gör mig förbannad.
Dag 23 - Det här får mig att må bättre.
Dag 24 - Det här får mig att gråta.
Dag 25 - 20 bilder från året som betyder mycket för mig & varför dom gör det.
Dag 26 - Mina rädslor.
Dag 27 - Min favoritplats.
Dag 28 - Det här saknar jag.
Dag 29 - Något du minns från sommaren & något du minns från vintern.
Dag 30 - Min favorit årstid & varför

Dag 1 - Presentera mig själv

Jag heter då Bianca Linette Broström och bor i en liten 4a med min mamma Karin, min syster Nicole och min systers hund Brorsan. Jag är 18,5 år och älskar livet. Ae varför håller jag på med sånt. Jag tycker om min livssituation just nu. Jag sover ofta hos min pojkvän Jesper som bor med sin mamma Agge i en stor 5a. Där bor även Jacke, hans bror, varannan vecka och Tompa, Agges pojkvän, bor här när han är hemma då han alltid jobbar utomlands. Jag går första året på Hagagymnasiet med inrikting Florist då jag fick allergi när jag gick på Himmelstalund. MEn jag kunde inte gjort ett bättre val. Människorna i min klass nu passar mig bättre i sättet (inte åldern...) och jag trivs med kurserna.
Jag älskar choklad, Jesper, mamma, slappa, chips osv osv osv. Det finns så många grejer jag älskar, eller gillar vääldigt mycket. Men saker jag gillar att göra är leka med Brorsan, umgås med vänner, sminka mig och andra, shoppa, va ute i stallet, läsa bloggar och fler grejer. Jag har även väldigt lätt för att snacka mycket skit! Men jag ser till att det är sant innan jag säger nått! Jag älskar att spela Tetris på Facebook också!
Saker jag inte gillar är fjortisar, min syster My, håltimmar, onsdagar och fler grejer...
Där har ni nog en kort genomfattning av mig... Säger till om jag kommer på nått mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela