Dag 3 - Mina föräldrar

Publicerad 2011-02-26 19:32:26 i dag

Min mamma heter Karin och hon är född 1961. Hon är världens bästa mamma för hon ställer alltid upp och bryr sig om en. Hon jobbar på ett fängelse och har jobbat där i sju år tror jag. Jag kan inte förklara mina känslor för henne, men det kan denna låt:
Min pappa heter Mats och är född 1957. Han är dock inte världens bästa pappa men han är bra att ha. Han jobbar också på ett fängelse, dock ett annat, och jag har ingen aning om hur länge... Mamma och han skiljde sig år 2007 och jag har inte bott hos han någon gång sen dess.
Jag trivs bra med mina föräldrar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela