Karins sminkningar

Publicerad 2011-02-13 22:38:18 i makeup



Karin gillar verkligen inte rosa men jag fick henne att testa och det passade hennes ögon asbra! Här har jag använt en rosalila, en lila och en grålila skugga från min 88 palett. Eyeliner från H&M och mascaran är min favorit som vanligt, Maybelline Colossal Volum Express. Även använt strass i lila och rosa under ögat. Strassen är inköpt på Panduro och jag använder ögonfranslimmet DUO eyelash adhesive att sätta fast strassen med, det kostar 99:- på Kicks. Kajalen är från Smidestian.



Denna sminkningen jag gjord är lite enklare men ändå inte vardaglig. Här har jag använt samma eyeliner, mascara och kajal som i första sminkningen. Och en limegrön, blågrön och mörkgrön skugga från min 88 palett.

Kommentarer

Postat av: malin b

Publicerad 2011-04-04 09:30:43

Så läckert:) Eloge till dig Bianca som lyckades få Karin att ställa upp på bild och till Karin som gjorde det <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela