merci for being mine.

Publicerad 2011-02-15 13:04:44 i whintr 2k10-11

Igår var det alla hjärtans dag. Första gången jag firade tillsammans med en kille. Det var fint (: Vi gjorde inte så mycket eller nått sånt. Men vi hade mysigt. Jag fick en ask Merci, en trisslott och en ask söta björnar. Men jag tycker inte att det är viktigt att ge varandra nått, bara man är nära och umgås. Idag var jag på en lektion i skolan som jag kom försent till för min mobil dog under natten så hann inte med nått! Nu väntar Brorsan på att jag ska leka med han, och efter det kommer Macke en sväng. Milkshake tävling och en promenix med Brorsan väntar (:

studs och stamp - eran syster damp

Kommentarer

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Publicerad 2011-02-15 13:11:54



SV: superkul att du är med och tävlar i dagens blogg! <3

Postat av: Sara

Publicerad 2011-02-15 20:52:08

Namen va gullig du är så glad jag blir :) Du är också sminkintresserad ser jag, KUL :D

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2011-02-15 21:46:43

Vill du tävla om veckans intervju eller dagens blogg hos mig? :)

http://adaras.se/2011/february/vill-du-bli-veckans-intervju-1.html#comment

http://adaras.se/2011/february/tisdag-dagens-blogg.html#comment



Annars har jag fyra tävlingar i vänstermenyn med fräcka priser! :) Hoppas du vill vara med i något.

PUSS

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Publicerad 2011-02-16 13:15:13

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/onsdag-dagens-blogg-2.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela