natten fatten ratten

Publicerad 2011-02-27 11:40:53 i whintr 2k10-11

satt uppe till halv fyra, somnade inte förns 5 typ. jag och jossan kollade på mello sen började vi kolla på typ nått dåligt program på mtv. sen somnade hon. så jag kollade vidare och då kommer the dudesons som jag älskar, så kollade på det. men det ångrar jag, för jag missade början av en riddares historia... men fick se hela den iaf, den är sååååååååååååå bra! jag älskarn verkligen. jag vet inte hur många gånger jag sett den.... sen kolla vi lite på csi när den va slut. sen gick vi och la oss och fick ett trevlig samtal från jesper.... där han berättar att Daniel Paris har typ raggat på han på krogen och massor... jag och jesper såg hans klipp på youtube igår på dan så jesper som ändå skulle ut skulle gå fram och ge han vår valuta... (sök på vakna med the voice daniel paris så kommer klippet upp) så när jesper är på väg hem möter han honom. ger honom en krona, och sen en femma och säger detta är vår valuta. dp lägger dom i jespers kalsonger och frågar om jesper har flickvän. han bah ja typ. sen stog dom och pratade och det slutade med att jesper fick hans nr och sen smsade han massor typ synd att du hade flickvän, snygg pojke och massor. och en annan tjej på krogen sa till jesper också : du är fin, ge mig ditt nummer. va faan är det för raggningsreplik?! ae hade jag varit där hade jag nog suttit i häktet idag. ingen, INGEN, ska stöta på min jesper! iaf. nu ska jag typ duscha tror jag opch sen fixa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela