vaknade klockan 15.09...

Publicerad 2011-02-12 17:38:13 i whintr 2k10-11

... och nu har jag precis druckit upp en hemmagjord hallonmilkshake. spenderat natten hos karin. vi hade askul! var uppe till 5 typ. jag gjorde två sminkningar på henne. vi åt popcorn, drack te, skrattade och var flumma. försökte bädda en madrass vilket inte gick så bra. ae, detta var nog den bästa kvällen på länge med en kompis! underbart. nu ser jag ut som ett monster. ska snart fixa oss sen dra bortåt mig typ. bilderna och så på hennes sminkningar kommer senare idag eller imorrn. nu ska jag kissa och sen fixa mig och sminka karin.

studs och stamp - eran syster damp.

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2011-02-13 10:56:49

Bloppis på min blogg! Kicka in och se om Du hittar något :)



http://sofieskogstrom.blogg.se/2011/january/saljes-klader-i-mangder.html



Massa kramar!

Postat av: Matilda/Sminklådan

Publicerad 2011-02-13 19:37:26

sv: Tack :) Tycker dock mitt hår bara är långt platt och trist :( Men jag vill ha de långt så jag vill inte klippa de för mkt xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela