ännu en dag

Publicerad 2011-01-04 14:55:27 i whintr 2k10-11

igår träffade jag jossan, blev mest prat om nya stallet, men annars åt jag där och hade trevligt (: och så fick vi reda på lite mer om nya stallet. ska dit på onsdag med kvart över 3 bussen :D tre ston och halvblod som vi får rida hur mycket vi vill! och vi får hjälp med dressyr och hoppning om vi vill, och det finns typ tusen olika skogsridvägar! jag gick ovh la mig 12 igår och somna typ direkt och vaknade vid 9-halv10 idag, så jag är verkligen utvilad och hoppas på ett tillbakavänt dygn. idag ska jag åka och köra minigolf med jesper i vilbergen. jag kommer äga ut honom som faan! och så klarar jag rubiks kub utan att kolla på mitt fusk papper nu! har även målat naglarna lite fint idag, turkost på alla, sen rödglittriga prickar på ytterkanten av alla naglar utom tummarna, där testade jag leopardmönstrat i olika färger. fet fail säger jag. men ska få träna på agge sen (: ska se om jag hittar nått snyggt nagellack i mer "naturlig" färg jag kan testa leopard med! nu ska vi duscha och sen dra oss till vilbergen!

NI SUGER PÅ ATT KOMMENTERA :(

Kommentarer

Postat av: Jesper

Publicerad 2011-01-05 00:19:12

Haha, Jag vann ju ;-D asbra dag! ((: Puss påre, jag är bäst på att kommentera ;)

Postat av: bella

Publicerad 2011-01-06 11:51:43

Sv: Tack för din fina kommentar på min blogg:)

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela