Blue mountain

Publicerad 2011-01-18 20:07:38 i whintr 2k10-11



Klicka för stora bilder. Paletten är för att visa vilka skuggor jag använt.

Tråkig dag i skolan. Hade håltimma först av allt. Så jag, Nicklas och Linnea gick och köpte en semla var. Sen svenska gick assnabbt! Efter det lunch, då gick jag och Viktor till ÖB. Där köpte jag ett ämnesblock jag kan sätta in bilder i på framsidan - bild imorrn. Sen åkte jag hem. Efter det åkte jag till Jesper och sen hem igen för att äta. Nu ska jag bada sen kolla på Sommar i Sverige och efter det sova?

Bjuder även på en bild på mig och min underbart knäppa hund!



Studs och stamp - Eran Systerdamp

Kommentarer

Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Publicerad 2011-01-18 21:01:54



superkul att du är med i dagens blogg :D



Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Publicerad 2011-01-19 17:04:29

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/onsdag-dagens-blogg-2.html#comment

Postat av: Lovisa :D

Publicerad 2011-02-12 19:55:00

du får gärna sminka mig någongång, bara för skojs skull oså fota lite? :D :D

Postat av: Annika

Publicerad 2011-03-26 14:38:58

Gud så söt din hund är, liknar min lite. Vad är det för ras?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela