dagen...

Publicerad 2011-01-12 13:39:35 i whintr 2k10-11



Snygg outfit för EN ENDA FITT lektion i skolan... Vaknade tidigt och allt, är där vid 8.10, lektionen slutar 9.30. Värd jävla dag med segaste läraren och jävla tulpaner. Jag ska stycka alla tulpaner! Efter skolan åkte jag hem och gick ut med Brorsan efter en snabb sväng på Smidestian där jag köpte ett nytt block, en neccesär och två repknutar - en till Brorsan och en till Baggis. Var ute med Brorsan i en timma och tjugo min. Han gick löst nästan hela tiden. JÄTTEDUKTIG! Kastade lite med repknuten. Sen halkade jag... Det var inte skönt men har inte skadat mig märkbart.


Blev ingen bra eller avancerad sminkning idag. Hann inte så mycket i morse och bilden är tagen nu efter jag var ute med Brorsan.



Nu ska jag gå upp till Hemköp och köpa en kalvsylta och lite energidryck till syster yster. Japp, kalvsylta sa jag. Och det är inte Brorsan som ska äta det utan jag! Eller ja, han får resterna! Jag måste vara lite knäpp, för jag grät! Utan anledning. Till Katy Perrys - Firework video! Dom vill inte lägga in videon åt mig, så här är länken!

Katy Perry - Firework


STUDS OCH STAMP - ERAN SYSTER DAMP

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela