Det blev missfall...

Publicerad 2011-01-02 16:46:10 i whintr 2k10-11

... men nu är jag med häst igen! DIREKT EFTER!

Fick reda på igår när jag vaknade att kärringen som har Maja + gänget inte ville ha oss där längre utan hon letad fodervärd. Så nu kan hon slänga sig i väggen, kommer sakna Maja, men med fodervärd mår hon nog bättre än utan oss! Nu har jag och Jossan lagt ut annonser på hästnet och vi fick svar dagen efter! Nu blir det ett varsitt halvblod ute i Kolmården!

Shit vad jag är glad asså! Det finns inte ord för hur mycket det här betyder för mig. Umgås mer med Jossan, börja rida igen, få hjälp med allt inom ridningen om jag vill. Det går inte att få det bättre. Plus att det finns två hästar till som vi också kan rida, och då kanske My kan ta en av dom! Asbra asså!

Och dessutom så har jag klarat Rubiks Kub tre gånger nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela