Tänkte visa lite grejer (:

Publicerad 2011-01-07 15:42:56 i bilds whintr 2k10-11



Gjorde mina naglar lite snygga när jag var ensam hemma och hade tråkigt :)



Sminkning + hår igår när jag firade 9 månader med Jesper :)



En snygg hund ligger rakt över mammas säng (:



Söt nos :)



Sminkningen för dagen, ignorera mina ofixade ögonbryn!

Idag har jag klippt klorna på Brorsan och lekt med bollen ute i Vasaparken. Han var jätteduktig! Ikväll blir det nog utgång, på söndag blir det stallet (:

Kommentarer

Postat av: Jesper

Publicerad 2011-01-07 20:35:05

Bästa 9månader! (:



Så fin du är min fina finis fin fin! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela