Förlåt att jag inte bloggade igår. Somna p...

Publicerad 2011-07-14 23:37:01 i sumr 2k11

Förlåt att jag inte bloggade igår. Somna på fläcken när jag la mig i sängen... Igår åkte vi runt till loppisar då det var lite halvmulet och både mamma och jag bränt mig. Hittade ett jättefint halsband för 15:- på en av loppisarna! Ett riktigt fynd tycker jag! Sen grillade vi foliepaket, spelade ordjakten (typ som Alphapet) och sen gick vi och la oss. Sover som en stock i sängen fast den är asobekväm! Idag har det ösregnat hela jävla dan... Så idag har vi också åkt på loppisar. Hittade inget fynd på dom idag. Sen åkte vi hem och åt mat och efter det en sväng till Köpstaden som köpcentrumet här heter. Där köpte jag en korthållare för 20:- på Kappahl. Sen åkte vi hem med en pizza. Satte på filmen Limitless som för övrigt var awesome och åt pizzan! Efter det spelade vi lite kort och nu har alla ont i ryggen så alla ligger i sina sängar och vilar... Hoppas på fint väder imorgon så man kan antingen bada lite eller sola... Hoppas ni har det supertråkigt utan mig och dåligt väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela