I want to know what love is!

Publicerad 2011-06-22 12:18:08 i sumr 2k11

Asså shit, jag ska bli bättre på att blogga - promise! I måndags började jag mitt sommarjobb. Började med utbildning av produkten. Det var väl inte det roligaste men lärorikt var det! Sen åkte jag till Jesper och umgicks lite med han och fira honom lite eftersom han fyllde år i söndags. Blev även lite Sverigespelet med Sara och Martin. Sen hem och sova! Tisdagen blev också utbildning på jobbet, fast om själva samtalet. Efter det stan med Karin ett tag och sen hem till mig och prata lite. Sen bara sitta hemma och glo. Idag blir det jobb igen, ett litet slutprov på utbildningen. Ikväll blir det filmkväll hos Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela