åh jag är så trötttttttttttttttttttt

Publicerad 2011-03-23 21:37:42 i vohr 2k11

jag vill verkligen lägga upp alla dagars bilder! men mitt minneskort glömde jag i jackes dator, som han tog med sig till hans pappa, som jesper hämtade igår förhoppningsvis, som jag inte träffar förns imorrn, som inte har internet heller... asbajs!

praktiken tar död på mig, men det är sjukt kul! är på blåklinten och det är en interflora fresh butik. och på interflora fresh har dom olika kampanjer, vilka denna veckan är...

GERBERA BUKETTER!

jättekul att jag gjort typ 40 gerbera buketter med 12 gerberor och buplerum/björngräs... dom går åt iaf...

så kom in och köp en bukett för 98:- !

det är typ apbilligt! 1 gerbera kostar typ 20-35:- styckpris liksom. så för samma pris för tre stycken kan du köpa en hel bukett!

vad ska jag göra för att min blogg ska bli mer intressant? säg det till mig, jag fixar det direkt...

jag vill även ha kommentarer!

Kommentarer

Postat av: Jesper

Publicerad 2011-03-24 01:20:36

Ha tävlingar vet ja! Tävla bort grejer du skapat eller grejer du vill bli av med. Och jag vill se mer tema, typ veckans klipp, veckans humor, veckans låt osv. Låt fantasin flöda (:



Puss, love <3

Postat av: Michelle

Publicerad 2011-03-25 01:42:37

jag kör den tetrisen på min telefon :)

Postat av: Zandra - sminkblogg

Publicerad 2011-03-26 19:21:43

Sv; Det var sååå lite fina du :D Hoppas det går bra om du tänker ta hål :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela