ÄNTLIGEN HELG! bildbomb

Publicerad 2011-03-11 15:49:56 i bilds whintr 2k10-11



Denna jacka vill jag ha! Från H&M för 399, fast 50% rabatt så 199!



Brorsan är lite knäpp och gillar att sova konstigt på min syster (:



Apsnygg bild från Rommis!



Jag hade bara LIITE beslutsångest...



Jesper fick träffa en häst förra söndagen när jag hämtade mina gamla ridgrejer i jättegamla stallet :p



Hög begravnings dekoration som jag gjorde idag (:

Det här blir nog sista bildbomben för vintern...

FÖR VÅREN ÄR PÅ VÄG :DDD !

Så jävla glad att det är vår snart! Och påsk för då ska jag tjocka mig i godis, moaha!

Snart bär det av till Jesper tror jag. Vid halv nio kommer Sara och Martin dit. Sova ut imorgon, den som väcker mig får stryk, SERIÖST!

Kommentarer

Postat av: Pernilla -Bli min jäst

Publicerad 2011-03-11 18:45:35

Hej och tack för din kommentar!

Vad kul att du ska bjuda din klass på fika :)

Om du vill göra något enkelt men väldigt gott som ska imponera skulle du väl kunna göra någon slags cupcake? Då kan man dekorera dem fint, det finns hur många valmöjligheter som helst!!

Jag har gjort flera olika, kolla här

http://bliminjast.blogg.se/category/cupcakes-och-muffins.html



Annars är väl en god kladdkaka gott och enkelt, den med marängtäcke var supergod!!

http://bliminjast.blogg.se/2011/february/kladdkaka-med-marang.html



Hoppas du kommer på något bra och lycka till med bakandet! :)

Postat av: Mamma Stinas Dagbok

Publicerad 2011-03-13 08:44:30

Hej! Boktävlingen är reda slut tyvärr men kul att du ville vara med! :)

Söt hund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela