Avrättning

Publicerad 2011-03-16 00:30:59 i vohr 2k11

Jag har faktiskt tänkt lite på vad jag har skrivit. Och många saker ångrar jag, men vad kan jag göra åt dom nu? Jo, jag kan rätta dom lite :)
Så här kommer en rättning;
Min allra bästa vän är Karin Finnilä. Hur lite vi än kommer överrens om olika saker så finns vi alltid för varandra. Vi har alltid askul och respekterar oss själva som vi är, som vi bor, som vi känner och allt. Vi har inte alltid samma humor, samma smak på kläder och sånt, men sånna är vi.
Vet inte hur min dag har varit. Kul på stan och Myrorna med Karin och innan det Skapa i metall. Sen åkte jag hem och åt, efter det till min bästa Jesper. Nu ligger han på mig och väntar på att vi ska gö och fixa oss för sängen! Tur att jag gick upp vid kvart över åtta så jag är trött nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela