Dag 10 - Det här hade jag på mig idag.

Publicerad 2011-03-05 22:36:28 i dag

Hade inte min kamera med mig idag ju...
Eller hade med den men tog inga bilder...
Gick till Nicoles Jesper med Jesper och Brorsan.
På vägen tog jag och Brorsan en glass och Jesper Donkenmat.
Då hade jag på mig ljusgråa mjukisbyxor och ett rosa linne.
Och självklart min jacka och min gråa mössa.
Sen efter det åkte jag till pappa och åt där.
När jag kom hem kollade jag på Melodifestivalen.
Sara Varga och The Moniker till final, UNDERBART!
Jag älskar Sara Varga och hennes låt så blev superglad!
När det var slut tog jag en dusch.
Efter det tog jag på mig en leopardblus och mina ljusa trasiga jeans.
Och ett par röda spetstrosor (Jesper tvinga mig skriva det).
Nu blir det film med Jesper och Linus.
Sen sover jag hos Jesper för imorgon firar vi elva månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela