Dag 12 - I min handväska.

Publicerad 2011-03-08 22:15:08 i dag

Jag använder knappt handväskor, men varenda gång jag använder så byter jag! Har en stor svart som jag använder när jag ska sova hos Jesper eller typ ha idrott osv. Sen har jag en grå som passar till typ picnik då den är lite för liten för att sova över med. Jag har även min underbara Armani som jag fick av Agge, min svärmor, i födelsedagspresent. Den är för stor för att ha en utekväll och alldeles lagom att ha en runda på stan, runt strömmen osv. Sen har jag en slapp tygväska med lång rem som jag använder till skolan, då den har perfekt form för en mapp eller ett block. Sen har jag en assnygg nitväska jag fick av min syster Nicole i julklapp som också är lite för stor för en utekväll, men den funkar helt klart! Jag har även min lilla blå och min lilla svarta. Den lilla blå får jag plats med nästan vad jag vill i, och den är perfekt för det mesta. Den lilla svarta är perfekt som kameraväska. Jag har ett fodral till kameran men det är så jobbigt att hålla kameran i handen hela tiden, så den väskan är perfekt som kameraväska.

Och i min väska har jag alltid massor av skit! Från tamponger, vantar, sand, hundgodis, sladdar, godis till trosor, kläder, spegel osv. Med andra ord. Jag har massor av väskor, och jag älskar alla lika mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela