Dag 8 - Ett ögonblick.

Publicerad 2011-03-04 19:53:28 i dag

Vadå ett ögonblick?
Ett ögonblick jag kommer ihåg?
Hur jag blinkar?
Ett ögonblick just nu?

Jag skriver istället om när vi hämtade Brorsan...

Vi åkte ända ner till Jönköping för att hämta knäppskallen, som då hette Lukas, i en liten förort som hette vad den nu hette. Värsta tomt överallt en lördag, what's the del liksom!? Sen typ träffade vi honom, gick en liten promenad och han va så sööööööööööööt! Jag kunde liksom slänga upp han under en arm, nu måste jag anstränga mig rejält för att lyfta upp han med två armar! Sen åkte vi in till "stan" och kollade i den enda butiken som va öppen och typ åkte iväg och åt mat. Sen åkte vi tillbaka till hundstallet han va på. Det hette Viftande svansen... Där bestämde vi att vi skulle ta hem Brorsan och skrev på lite papper och allt. Sen på vägen hem så satt vi i bilen och försökte komma på vad vi skulle döpa om han till, för Lukas kunde han ju bara inte heta! Så vi bestämde att vi säger Brorsan tills vi kommer på nått bättre. Men Brorsan it was! Och han är som en bror!


Här somnade han på min rumpa när jag låg vid datan. Där låg han i 2 timmar och tyckte det var jätte skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela