Kul kul kul!

Publicerad 2011-03-20 01:29:22 i vohr 2k11

Rolig dag med 20 min jobb, får betalt för tre timmar ändå! Sen hem och en sväng till bra & begagnat. Efter det hem och stressa ihop allt jag skulle ha med till stallet för att sedan åka till stallet med Jossan. Väl där ute mocka vi, longerade, ryckte manar, klippte en svans, fällde Udda, pratade och mycket mycket mer. Efter stallet blev det hem och packa snabbt för att sedan åka till Jesper. Vi kollade på tv ett tag sen satte vi på Moulin rouge, underbar film! Sen blev det lite missförstånd och idioti. Nu vet jag inte hur det blir med nått... Aja, nu vet ni iaf att jag inte är död!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela