Rommis

Publicerad 2011-03-09 21:15:26 i whintr 2k10-11

Idag skulle det vara Dag 14 - Vad hade jag på mig idag. IGEN?! Och samma sak idag... "Slappdag" så jag har inte tagit några bilder... Jag tart imorrn ist.

Idag var jag som sagt i Romme. Hade skapligt kul. Men är så sjukt trött i benen nu. Slänger jag mig i ett bad somnar jag, och duschar jag får jag ont för att jag står upp. Blir nog en dusch ändå och sen sova direkt. Gud va skönt det ska bli att sova.

Det finns dock en sak jag tänkt på... Hur många är ni egentligen som läser min blogg? Känns som om jag är ensam om att läsa min egna blogg...

Nu blir det iaf dusch och sen sova. Trött som ett as!

Kommentarer

Postat av: BELLA

Publicerad 2011-03-09 21:37:47

Sv: Hej! Mycket smickrande men inte ens svärmor får nån magbild av mig:)

Jag är i vecka 31 nu och det kommer bli en pojke som ska heta Svante. Jag har ju en pojke sen innan som är 11 år och jag blev jätteglad för att det var en pojke till! Jag vet inte hur man gör med tjejer;-)

Har faktiskt haft en ganska lätt graviditet om man jämför med många andra.

Postat av: Jesper

Publicerad 2011-03-09 23:13:15

Hej, jag läser din blogg. Brukar gå in på den dagligen för att se om du skriver något om din pojkvän, han verkar vara ett riktigt kap!



Och så tycker jag självklart om att läsa om vad som händer i ditt liv, och se på de vackra bilderna du lägger upp på dig själv! :-) Puss puss

Postat av: t h a i p i n n e n ♥

Publicerad 2011-03-10 18:07:52

sv; nu är dagens bloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom, om inte så finns det en ny chans igen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela