shit

Publicerad 2011-03-27 14:51:45 i vohr 2k11

trodde jag skulle få lite mer besökare och kommentarer efter igår men icke sa nicke...

sommartid inatt. trodde jag skulle få sova ut ordentligt i morse men nänä. nicole stanna i linköping över natten så jag var självklart tvungen att ta in brorsan i mitt rum och gå upp och gå ut med han. pisspotta säger jag!

god frukost blevade det iaf.

längtar som ett as tills när jag får lön! wiewiewieeeeeee! då blir det ta hål i tungan och näsan. woho!

pengarna som blir över ska jag sparelispara (: hoppas jag får typ tusen mer jobb så jag får in massor av pengar och kan ta körkort och tatuera mig och köpa nya kläder!

Kommentarer

Postat av: Jesper

Publicerad 2011-03-28 12:17:40

Hoppas du sparar lite pengar och köper något fint till mig med! (a) :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela