dricka. Jag fortsatte skriva fast det inte...

Publicerad 2011-05-01 20:17:31 i vohr 2k11

dricka. Jag fortsatte skriva fast det inte gick mer - ovärt. Iallafall. Kvällen gick, vi dansa, skratta, prata och hade världens bästa kväll någonsin! Blev efterfest hos Wickans Viktor :p Gick därifrån rätt snabbt, va tråkigt och kunde inte lösa Rubiks kub när jag va full! Så gick och sov hos Jesper. Idag tog jag och Wickan en kebabrulle till frukost och efter det begav jag mig till världens bästa Jossan! Vi kollade Spiderwick - typ världens bästa film. Sen spelade vi lite hästspel och sen satte vi på Shrek. Nu sitter jag hemma efter en måltid på Max och väntar på att tiden ska gå, sen bär det av till Jesper. Big Brother där och sen sova tillsammans. Vi hörs nog imorn - tjata på mig! Puss!

Kommentarer

Postat av: Frida Pygmeisk - makeup

Publicerad 2011-05-02 21:45:32

sv: Vad tråkigt! Jag fick avslag från ett jobb idag, buhu! Vi får ligga i helt enkelt, hihi. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela