Haft en awesome dag med mig själv typ! Hah...

Publicerad 2011-05-30 00:17:18 i sumr 2k11

Haft en awesome dag med mig själv typ! Haha Nae men först åkte jag och Jesper ut till Böksjön och badade med Brorsan, han tyckte det va awesome så det va en lyckad road trip :D ! Sen på vägen hem plocka jag blommor till mami, lupiner och liljekonvaljer! Sen följde Jesper med mig och hämta pizza. Sen gick jag hem själv och sliceade pizzan och satte på Avatar! Såg den för första gången idag. Det va en bra film, helt klart, men inte den bästa jag sett :) Sen kom mamma hem från kryssningen med godis ^^ Sen började Big Brother, fy faan va Gry skrämde mig med Peter! Åh vad ledsen jag blev först och sen glad direkt efter! Han är som sagt den enda jag gillat från första dagen! Nu ska jag sova :) Hoppas er dag varit fin :) Puss och godnatt

Kommentarer

Postat av: JosN

Publicerad 2011-05-30 08:16:06

Härligt att höra att ni är sams! :) höll på att skriva sami xd DU ÄR BÄSSSSSSSCHT <3

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-05-31 22:29:48

Hoppas tungpiercingen går bra! :D



Och gällande ditt powernaps-tips. Nycklar alltså? Men då vaknar man ju DIREKT när man powernapar. Då lär jag bara bli mer trött. Och irriterad... Hm... Kanske värt att prova ändå. Haha.

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-05-31 23:08:05

Och bara så du vet, jag har pruttat fööör många gånger när jag skrattat till. Speciellt när man knipit en hel dag. Haha. ^^

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-20 04:14:12

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela