halsfluss...

Publicerad 2011-05-06 09:23:02 i vohr 2k11

faan... nu har jag halsfluss... och lite feber tror jag. två tredjedelar av halsen är igensvullna, så har ett litet litet hål jag kan andas och äta igenom... ska upp till vårdcentralen vid 10 och ta halsprov och om det visar sig att jag har halsfluss ska vi ALLA hoppas på att jag får kåvepenin som penicillin, för då kan jag dricka på lördag! blev så jävla glad när wickan sa det till mig! för ska jag få se på kossera med jesper ändå, och så får jag dricka på lördag (förhoppningsvis)!

nu ska jag klä på mig och börja röra mig mot mitt öde!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela