Har suttit vid datan nästintill heeela dan...

Publicerad 2011-05-06 23:31:08 i vohr 2k11

Har suttit vid datan nästintill heeela dan, och ändå inte gjort ett inlägg! Skäms Bianca! Var ju på vårdcentralen i morse, hade jätte inga värden för halsfluss... Så jag fick Kåvepenin! Som vi hoppades på :D ! Bara det att dom är gigantiska tabletterna, och så ska man få ner dom i halsen när man redan är svullen! Sen har jag suttit framför datorn som sagt hela dagen. Fick lite glass av mami :). Nu på kvällen blev det varm smörgåstårta till middag och efter det drive in bio med jesper. Kändes skönt att få prata ut :) trevligt sällskap och bra film, fast vi åkte tidigare. Nu ska jag gå och spotta ut det jag sparat i munnen för jag kan inte svälja och sen borsta tänderna och sova. Hoppas er dag varit fin :) puss

Kommentarer

Postat av: Andréa

Publicerad 2011-05-07 11:41:08

Sv: Röda läppstift is the shit ;)

Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Publicerad 2011-05-08 11:40:24

De flesta klagar på söndagar, vad skulle man kunna göra för att göra en sådan dag bra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela