Jag blev så jävla glad när jag läste mitt ...

Publicerad 2011-05-19 08:25:40 i sumr 2k11

Jag blev så jävla glad när jag läste mitt horoskop i Extra i morse! Det stod: Du får verkligen en rolig överraskning i eftermiddag och då är det bara att släppa all du har för händer annars kan chansen försvinna. Och var inte så feg. Så stod det exakt! Fatta att jag blev glad. Så nu ska jag va så framåt jag bara kan och fixa det där jävla sommarjobbet så jag kan tatuera mig efter sommaren och ta körkort! Puss på att jag är lika lycklig nu som jag va igårkväll!

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2011-05-19 20:07:03

Haha, lustigt!

Jag läser alltid mitt horoskop i metro :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela