lördagisen!

Publicerad 2011-05-09 10:09:05 i vohr 2k11

dagen började med att gå upp tidigt och åka ut på vikbolandet med jesper och kolla på när kossorna sprang ut på grönbete, så sjukt kul va det! slänger nog upp bilder när jag slutat skolan. efter det åkte jag till b&b med mami och kollade lite. sen hem och äta lite lunhc. efter lunchen åkte jag och mami ut till maxi, där köpte jag ett par shorts, två tröjor och nylonstrumpbyxor! behövde lite sånt kände jag. efter det in på ida och handla inför kvällen. sen hem snabbelisnabbt och ta en snabbisduschis! efter det åka förbi josn på väg till viktor för att hämta min fribiljett. sen till viktor. börja fixa mig och hade kul. sen käkade vi taco och efter det kom alla som skulle komma, typ. hade en askul förfest, fast det blev typ INGET dricka... så jag försöker smälla i mig 1,5 liter grogg på vägen ner till puls, vilket inte gick bra. så vakterna tog min flaska, och jag fick inte tillbaka den när jag skulle gå hem heller! taskigt... väl inne på puls dansa vi loss - som vanligt. och hade askul. blev ju nyktert efter bara en timma för min del... fast jag va ju sjuk så det kanske va bra! efter puls skulle vi på efterfest. bullshit. vi gick dit, satt utanför och vänta i nästan en timma. sen gick vi. dagen var fin!


jag känner hur det bränner inom mig, men jag känner ingen ånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela