mitt fel?

Publicerad 2011-05-04 17:35:23 i vohr 2k11

är allt mitt fel? nae. inget är mitt fel. jag ska radda upp vad som är ditt fel och inte mitt:

1. dina vänner/familj gillar inte att vi är tillsammans, utan dom blir glada när vi har gjort slut.
2. du döljer något för mig, och i ett förhållande ska man inte dölja saker.
3. du har gjort som du gjort, är jag inte tillräcklig för dig? är jag osexig?

kan radda upp mer men allt kan jag inte ta här.
dina panikångestattacker - bullshit att dom var pga mig!

blir så sur och besviken och.... jag vet inte vad.

FUCK YOU!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-04 18:21:59

HELT RÄTT BIANCA! Låt honom inte göra detta till ditt fel, det försöker de alltid med. Du är bäst, stark och skitsexig :) PUSS <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela