Promenaden med Anne igår kväll va underbar...

Publicerad 2011-05-17 08:13:02 i sumr 2k11

Promenaden med Anne igår kväll va underbar. Fick massor av saker ur oss som vi båda behövde få ut oss. Vaknar nu till underbart väder! Nu ska jag hoppa in i en snabb dusch, fast jag har idrott först på morgonen. När jag slutat ska jag ner till stan och hämta fribiljett och köpa nya hörlurar till mp3n för ena har gått sönder, efter det hem och fixa lite låtar till mp3n från Eurovision och lite annat. Sen vet jag inte vad det blir av dagen! Imorn ska jag träffa Magna iallafall! Gud vad jag har saknat henne och hon va på praktik... Nu måste jag hoppa in i duschen, vi hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela