ÅÅÅÅÅÅH JAG ÄR SÅ SUR!!!

Publicerad 2012-04-18 08:25:04 i allt

Drömde världens bästa dröm om att jag var på Qlimax! Dom hade en stor scen i mitten som bara speciella fick komma upp på. Jag och min kompis - ingen aning om vem, fick komma upp med ett par killar. Jag hade the time of my life! Och innan de hade det typ varit galet bra också. Sen vaknar jag av gissa vad?! Nae, inte Brorsan idag... UTAN EN FUCKING JÄVLA SOL!! Rakt i ögonen! Bara för att jag inte har persienner eller rullgardin förstörs hela min dröm med solen i ögonen!! Ni kan inte fatta hur sur jag är alltså... Speciellt för att jag blir väckt tio i åtta, och inte behöver gå upp förrän halv elva!

Idag blir det IKEA och Onani med Frajdilajnen Settrigrenen! Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela