Love a come down

Publicerad 2012-04-30 00:19:59 i allt

Veckan har varit ganska bra! Skolan har funkat osv. I fredags blev det en bukett med hem och efter det en sväng på stan - kom hem med 6 tröjor och en eyeliner ^^ Sen mat hos pappa och efter det hem och fixa sig. En pubrunda med Yoni och Anne. Efter det film hos henne. Hade sjukt jävla kul och kom hem alldeles för sent ^^ Sov inte så länge för Brorsan väckte mig -.- Sen gick vi en promenad till hundrastgården med Yim och hennes voffsar. Bror gick ihop med Diesel men inte Dola, så vi ska träffas fler gånger med Diesel och Bror. Sen efter det handla med pappa och sen grilla där. När jag kom hem däcka jag nästan direkt på sängen, sov en timme, gick upp och fixa mig och somna igen. Idag vaknade jag med ont i halsen och näsan och helt täppt i ena näsan men helt utvilad! Sov sammanlagt 13 timmar ^^ Sen låg jag kvar i sängen lääääänge! Gick upp och åt frukost och kollade på torsdagens BB program. Sen en dusch och fix på det för en fika hos farmor och farfar. Efter det hem till pappa och sno hans gamla jeansjacka (awesome!) och efter det ta en sväng med Brorsan bort till Arken och köpa ett ben som han sen fick bära stolt hela vägen till pappa igen :) Sen chilla i solen och prata med Karin i närmare en halvtimme! Efter det blev det äntligen mat! Sen hem och kolla klart på torsdagens BB program och bädda ner sig i soffan. Sen började Det okända, så jag kollade lite halvt på det medan jag läste i boken. Sen började kvällens Big Brother program! Äntligen åkte Tenny ut!!! Efter BB började American Horror Story - I love it! Nu kollar jag på Fråga Olle dokumentären och smått planerar morgondagen... För imorgon blir det (om vi är friska nog!) Club Aqua med Frida efter en grillning i Folkparken! :) Pözz på er gullungar som faktiskt läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela