panik?

Publicerad 2012-04-23 00:47:35 i allt

hela kroppen pulserar. man blir helt varm. tankarna flyger som kråkor över brödsmulor. man känner ilska. man känner smärta. man känner hat. man känner kärlek. till slut brister allt. utan att man är förberedd. hakan börjar skaka. tårarna frodas i ögonen. och du börjar gråta. innebär det något? ska man följa tankarna? ska man ignorera allt? ska man låta sig själv gråta sig till sömns? nej. tankarna ska du ignorera. du ska göra allt du vill - men på ett vuxet sätt. några av tankarna kommer hända. vare sig du vill eller inte. men det är inte ditt fel. det är personen i tankarnas fel. personens fel att du brister. personens fel att du får panikångestattack. personens fel att du inte kan sova. om jag somnar inatt, blir det av tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela