Superveckan!

Publicerad 2012-04-23 08:24:17 i allt

Jag ser fram emot den här veckan! Den ska bli så jävla awesome!! Med tanke på att det är fint väder idag som jag bad om igår borde veckan i helhet bli bra. Idag blir det skola samt skrika lite kanske? Och lite plugg... Imorgon skola (no shit sherlock) och sen får man se vad dagen bjuder på! Onsdag skola, torsdag skola. Och på fredag kort dag i skolan och efter det blir det utgång med bff (tänk för att jag planerat det!) och det ska bli lika awesome som alltid! Lördag ska jag försöka hitta på något med. Söndag tagga som ett svin till Club Aqua med Frida på måndag!! Så jävla underbart! Det finns såklart saker som kan förstöra hela veckan, men dom sakerna är historia och jag ska bara se förbi dom. Duktig cheya igen!! Sen ska jag försöka träna på nått sätt varje dag också. Tror ni folk kollar snett på en om man går ut och springer en runda med hopprep och hoppar med det om ni förstår? Det ska jag göra! Nu borde jag lyssna på boken men har inte koncentrationsförmåga än. Haha... Heirrå påer kåmppizar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela