♥ day 9 - Favorit årstid.

Publicerad 2012-02-28 09:29:19 i dag

Jag tycker om alla årstider! Våren för att då kommer allt till liv igen, naturen, djuren och människorna. Våren är kärlekens årstid enligt mig. Negativt med våren är att det blir så lerigt och geggigt av snön som smälter, och att det blåser rätt mycket! Sommaren gillar jag för det finns så många möjligheter att göra allt man vill då, plus att man är ju ledig också! Negativt med sommaren är den enorma hettan! Hösten tycker jag om för att det är så vackert med alla färger på träden, jag fyller år och så är det halloween som är en av de roligaste högtiderna på året! Negativt med hösten är att det är ganska kallt och lerigt. Vintern tycker jag om för snön är så himla vacker! Sen tycker jag att nyår är fint med fyrverkerierna, dock hatar jag dom för Brorsan är livrädd för dom! Negativt med vintern är den ständiga kylan!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-01 14:09:36

vill du bli dagens blogg? tryck på länken för att vara med ;)

http://malinostling.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela