jag har färgat håret rött, luggen blev grön!

Publicerad 2012-01-28 12:20:49 i blogg



Är det någon mer än jag som kommer ihåg Smurfarnas låt som gick ungefär såhär:
Jag har färgat håret rött, hårsalong, hårsalong, hårsalong, luggen blev gröön.
Jag har färgat håret rött, hårsalong, hårsalong, hårsalong, luggen blev grön.
Gammelsmurf skakar huvet sen, blir att tvätta håret rent igen.
Skämdes så, ooh, blev generad då, ooh!
???

Haha nu kommer den sitta i huvudet resten av dagen...

Iallafall som ni kanske fattar har jag nu färgat håret rött, var skit fint tidigare, nu är det lite mesigt... Men fortfarande rött! Igår var jag på Benny Hills och skaka rumpa med Jossan och Alexandra. Dom hade 2 years anniversery där för reggaenight, så mycket skaka rumpa blev det! Har så sjukt ont i knäna idag men jag är klat äntå!



Och självkär som jag är nåste jag ta en bild när jag kysser mig själv med camen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela