Att man är barnslig innebär inte att man är omogen.

Publicerad 2012-03-01 20:09:23 i allt

Idag har jag varit ledig, så passade på att luncha med Frida på Delicious Kebab ute i Ingelsta. Tog en sväng på Maxihuset också innan vi åkte in till stan. Där gick vi först till City life och fixade nya kulor till Snalien och gick runt och letade lite kläder till Frida och testade lite kläder. Jag testade en bikini i storlek 42-44, och JAG var för lång för den! WTH?! Jag är 165, så jag ska väl faan inte va för lång för bikinin? Iallafall hittade vi en fin topp till Frida och en ASSNYGG byxdress hon ska köpa till sommaren! Hon trodde inte på mig när jag sa att hon skulle gå i den, hon trodde hon va för stor, men den va så söööööt på henne och passade asbra! Sen banken och fixa ny dosa och nytt kort till mig! Jag hälsade helt seriöst på en miljard människor idag, både på stan och Ingelsta, som jag inte bara visste vem det va och hälsa för det utan jag kände verkligen personen. Efter stan åkte jag hem och bara satte mig. Nu har jag käkat och suttit vid datorn. Funderar på om jag ska åka till Jesper eller inte... Först och främst ska jag fixa i köket, lite i mitt rum, byta kulor och packa.



jag saknar att ha någon att ta pussbilder med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela