all we see is strange clouds.

Publicerad 2012-05-11 14:34:11 i allt

Började dagen med en sväng till Krematoriet med klassen på studiebesök. Fy faan va intressant det var! Vi fick kolla överallt - till och med kolla in i ugnarna medan dom kremerade! Det var riktigt intressant som sagt. Sen efter det gick vi till Norra kyrkogården och kollade på de muslimska gravarna som fanns där. Efter det ner till Matteus kyrkogård och kolla kulturgravar, gigantiska och från typ 1800-talet!

Sen gick vi ner till Louis DeGeer hallen och skulle kolla lite hur vi ska fixa till balen. Jag och Frida hade största turen på vägen dit! Vilket gjorde hela vår helg bättre. Sen efter DeGeer gick jag och Frida till stan. Jag köpte tre par spetstrosor i neonfärger och en tröja. Allt som allt gick det på 223:- bara!

Sen käkade vi på Kyckling kebaben (dör av garv när jag säger namnet xD). Yoni kom förbi en sväng och tog en SUPER snygg bild på mig - not. Pratade lite och sen åt jag och Frida upp. Han gick iväg på sina ärenden och vi gick vidare lite på stan.

Sen tog jag spårvagnen hem och mötte mamsi och Brorsan utanför porten. Gick upp och satte mig på balkongen i solen ett tag med Brorsan, sen kom grannens hund ut på deras balkong och kolla över på Brorsan och mig. Sen kom Louise ut för Ozzy bara låg och gnydde. Vi pratade lite och sen blev jag inbjuden på hennes tjejkväll hon ska ha ikväll. Blir lite vinande och kanske utgång på Wasa senare.

Sånt är faktiskt kul när det bara blir spontant sådär. Ville ju också festa ikväll så får hoppas det blir kul! Ska dricka smultronvin! :D Imorgon efter skolans gesällkurs ska jag och Frida åka ut till Åby med resten av floristklassen till Carra. Grilla och chilla lite. Efter det hänger Frida med hem till mig och sover. Söndag blir det gesällkurs igen.

Hoppas att min för-Shrek-ligt fina vän hinner träffa mig i helgen också! Puss på er!!

VAD TYCKER NI OM DEN NYA HEADERN OCH DESIGNEN FÖRRESTEN?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela