Heipåer!

Publicerad 2012-05-04 07:39:14 i allt

Faan va kallt det är då!! Vaknade jävligt segt idag. Packa väskan, klädde på mig, borstade tänderna och sen bar det av till skolan :) Fryser ihjäl halvt i väntan på spånkan :/ Efter skolan idag ska jag till Yoni och byta stav, hoppas den blir bra nu! Och efter det träffa Karin för en glass kanske? Beror på hur kallt/varmt det är. Var exakt en vecka sen jag var uppe och ute så här tidigt ^^ Tanken med det här inlägget var att visa er en supersöt bild på mig från igår :)

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-05-04 07:49:36

Det ser varmt ut idag iaf, haha. Men alla skriver att det är kallt så märker väl av det när jag ska ut strax. ;-D



Och jag håller med dig! Klart alkohol gör det liiite roligare ibland. Speciellt om det är en fest där man bara känner oh no ta mig härifrån, haha. ;-D

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-05-04 07:50:33

Det ser varmt ut idag iaf, haha. Men alla skriver att det är kallt så märker väl av det när jag ska ut strax. ;-D



Och jag håller med dig! Klart alkohol gör det liiite roligare ibland. Speciellt om det är en fest där man bara känner oh no ta mig härifrån, haha. ;-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela