Valborg!

Publicerad 2012-05-01 11:33:16 i allt

Helluu!

Igår var det Valborg. Skulle bli the night of my life! Men istället var Frida sjuk och ingen annan ville gå på Club Aqua med mig... Vi skulle grillat också.

Och jag var nere på stan i en-två timmar för att hitta en bra färg till håret - var delvis rosa i håret... Och sen färgade det. Och jag skojar INTE när jag säger att det blev rött! Dock är jag lite morot i botten, men det försvinner när jag duschar (peppapeppataiträ)!

Iaf slutade det med att jag, mamma och My käkade pizza, sen kom Frajdilajnen in. Vi fixade oss och sen drog bort till Folkets park. Fy futtifaan va packat det var med fjortisar där!

Så vi tog spånkan till väster och gick ner för Kungsgatan. Jag gick ner för hela backen i 20 cm klackar! Var ju tvungen att testa ;) Men det gick inte sååå bra ^^

Sen svängde vi in till Yoni för att kissa. Men vi stannade där i två timmar istället ^^ Babbla om allt och ingenting xD

Idag blir det första maj tåget. Sen hem och plugga. Och efter det ska jag till Yoni och byta stav och sen glo på en film.

Pözz!

Kommentarer

Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Publicerad 2012-05-03 14:44:23

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela